My electronic notebook (with translation now)


Hallå där!

Nu ska jag ge lite liv åt denna såkallade blogg. På tal om det så kallar jag hellre detta för "mitt elektroniska anteckningsblock" där jag bara ventilerar saker som påverkat mig på ett eller annat sätt. Allt från mina egna tankar och känslor, citat som beskriver något jag gått igenom, till musik som jag gillar att dansa till.

Jag kommer inte att försöka överglänsa någon med retorik eller vackra ord eller annat trams. Du kommer att hitta fel, du kommer hata vissa saker, eller inte bry dig alls - jag struntar i vilket faktiskt. Nu låter jag kanske lite "arrogant" eller vad du nu vill kalla det, men jag skriver inte för att DU ska gilla det. Jag skriver det jag känner för att skriva om och när jag känner för att skriva det - gillar du inte det så behöver du inte läsa.

I think I have made my point. Hursomhelst, om någon härlig själ där ute ändå tycker om det jag skriver - så är det väl trevligt! :)

TRANSLATION:

Hello there!

Im going to put some life into this so called "blog". Speaking of which I would rather call it "my electronic notebook", where I just ventilate about things that have affected me in one way or another. It can be everything from my own thoughts and feelings, qoutes that describe something Ive been through, to music that I like to dance to.

I am not going to try to impress anyone with retorics or nice words or other useless sh't. You are going to find grammar and spelling mistakes, you are going to hate some things, or you are just not going to care - niether matters to me actually. I dont care about that. I might sound a little "arrogant" or whatever you want to call it, but I am not writing for YOU to like it. I write what I want to write about and whenever I feel like writing it. If you dont like it it you dont have to read.

I think I have made my point. However. if some wonderful soul out there still would like what I am writing - of course that is always nice! :)
 
Just keep it real.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0