I don't care anymore. ♥


Jag blir väldigt besviken på människor ibland. Men nu är det en ny dag.
Jag ska leva mitt liv, och
jag bryr mig inte längre om vissa (en hel del) människor längre.
Jag vet vad jag uppskattar och
jag är medveten om vilken sorts beteende jag INTE tolererar.

Be yourself when you are around me.
If you are yourself, and still act like a loser around me, its cool cuz you're just gonna lose me.
and I dont care, du hamnar bara snabbt och smidigt på min hög av "people I dont care about".

Är du oschysst mot mig så garanterar jag att du får vad du förtjänar.
Antingen från mig eller karma.

Folk som känner mig bra, vet redan detta - men till DU DÄR som är helt okunnig:
Tänk efter. Gör mig inte arg eller besviken.
For your own healths sake. Nej, jag hotar inte - detta är bara fakta.

Jag vet inte hur det funkar med dig, men SÅHÄR ligger det till hos mig.

I just want to add a VERY IMPORTANT thing
:
Of course there are people who I care A LOT about and LOVE DEEPLY. But they are pretty DAAAAMN special.

strong leopard. sunlight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0